CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Saturday, October 15, 2011

AKSI CANDID - masih ada lagi


"Daripada TADIKA sampai ke UNIVERSITI'


Dah nak konvo ni biar abahlah  tolong betul jubah anak - talileher anak .
masa sekolah tadika dulu dah puas umi yang tukang gosok - tukang betul - 
kadang2 ada masa tukang pakai !
pakai tak betul umi jugak tukang kemas2kan...kang selekeh pulak pergi sekolah....
Abah nak konvo jugak ke tu.....sementara tunggu Farhan datang....pinjam pakai jap.

 tengok tu - ntah apalah yang tak kena lagi kat jubah dia....
apalah ko ni Farhan - tak get ready ...abah dah merungut .....
dari kecik sampai dah besar panjang - umi abah jugak nak betul sana sini
......yer ke AN??? baik ko jawab.....
kalau ingat2kan masa sekolah tadika & rendah macam ni la jugak.....

 kecik2 gambo jadi lah....
kalau tahu mintak tolong Ayah Zain (ceriakan hari-harimu )ambik kan dekat2...
Dah nak separuh majlis , baru tahu AZ pun ada dalam dewan besar ni juga...
duduk depan pulak tu....
kita orang pun sms aje le....memenuhkan masa lapang ! hahaha...betulkan AZ???
sebab ramai beno yang naik pentas ambik buku biru tu.....


Kepada semua rakan taulan di bawah ini yang telah menitipkan ucapan tahniah - saya ucapkan jutaan terima kasih yang tidak terhingga  - maaf tidak berkesempatan lagi nak kunjung balas 


Blogger IMANSHAH said...
salam seronoknya dapat konvo serentak..tahniah ye hajah..sejuk perut ibu
October 13, 2011 12:56 AM
Delete
Blogger rezeki said...
salam tahniah cikgu SAK alhamdulillah
October 13, 2011 7:24 AM
Delete
Blogger daydeck86 said...
tahniah kepada mereka...
October 13, 2011 7:56 AM
Delete
Blogger atuk said...
Assalamualaikum Cikgu Sonata Alhamdulillah Syukur Tahniah moga terus berjaya dan cemerlang diatas landasan Islam Wassalam
October 13, 2011 8:25 AM
Delete
Blogger Kak Imun said...
Tahniah buat mereka berdua. Semoga terus berjaya di masa akan datang....:D
October 13, 2011 8:52 AM
Delete
Blogger JunAina said...
wahhh...TAHNIAH... bestkan melalui saat2 macam tu...
October 13, 2011 9:09 AM
Delete
Blogger Sally said...
Congratz!!! To both of them also to their proud & happy parents!! Sally tompang bangga dan gembira..
October 13, 2011 9:16 AM
Delete
Blogger AKO @ retna said...
salam kak, tahniah.. erk anak2 akak ker tu?
October 13, 2011 9:48 AM
Delete
Blogger che mid said...
Alhamdulillah dan tahniah ya... cerah masa depan eh tetiba teringat kata-kata ni pulak..
October 13, 2011 3:16 PM
Delete
Blogger rosli said...
Hjh, Tahniah pada Hjh dan keluarga
October 14, 2011 11:49 AM

4 comments:

aNIe said...

Tahniah buat yang berkonvo...tahniah juga buat sonata suami isteri... Hari paling bahagia bagi anak2 dan ibubapa... melihat anak2 berkonvo terasa ilang penat lelah mendidik mereka......

IMANSHAH said...

salam

dah balik ke?? tentu mereka nak sambung lagi

Nida said...

Salam..

Tahniah... cute sesangat gambar anak beranak ni , teringat zaman saya konvo dulu-dulu...hehe

sonata anak kancil said...

Anie: terima kasih


Imanshah : dah...mereka terus sambung lagi


Nida : terima kasih - insyaAllah nanti konvo kat NZ pulak 3
tahun akan datang