CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Friday, November 19, 2010

senangnya dalam hati.....


senangnya dalam hati...

bila kerja sudah siap...

apa lagi nak ditunggu...

jommmm....mari kita bercuti....
( versi Tan Sri P.Ramle )

( kita lupakanlah buat sementara waktu kerje2 rasmi ni...
kotak fikir ini pun nak rehat jugak! )



( tugas2 rasmi disambung  bila
cable dapat disambung semula waktu cuti tamat )


selamat bercuti kepada semua 
terutama kaum pendidik

mereka ( guru )  yang bertugas - dengan pelbagai tugas 

( tak dapatlah den nak senaraikan  di sini - macam2 tugas lah ni - cikgu katakan -
tak caya - cuba cikgu2 yang ade senaraikan tugas cikgu !  )

diucapkan juga 

Selamat Bertugas

jumpa lagi di tahun 2011

13 comments:

imanshah said...

wah seronok ye puan hajah nak bercuti

selamat bercuti

Rozali said...

Assalamualaikum ckLah

seronoknya bercuti

Wassalam

::FAIZ FARISH:: said...

sronoknya

KAMATO said...

selamat bercuti

faraulah said...

Enjoy ur holiday (tetiba rasa nak apply KPLI) :D

Zaitun said...

Agaknya kemanalah cikgu bercuti kalau pergi oversea jangan lupa shopping banyak2.

So Shy Lady said...

riang ria sungguh cikgu.. plan g mana?

Jejaka Desa said...

Tak kene menjage budok SPM ke Cikgu

nza said...

slamat brcuti...best 3X....brhenti la sementara jd makcik bebel...hi...

kakpah said...

nak ikutt....

p/s.. si rozali tu salah rumah ker

eiela said...

seronoknya bercuti..hu bila dapat bercuti keluar dari rumah nih ye.

Latest Entri :
Perjalanan Hidup Sebuah Blog

teratai said...

salam sonata, selamat bercuti, ni memang betul2 bercuti...lama dah x update post!

sally said...

assalamualaikum..assalamualaikum..tuan rumah ni ke mana ni? bercuti sakan nih..hehe..happy holiday!!