CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Wednesday, November 3, 2010

Kantoi !



petang tadi aku ke Jusco...atas arahan bos...


Bos mintak tolong belikan hadiah sempena persaraan seorang rakan sejawatannya esok...
Tapi oleh kerana beliau bercuti esok kerana urusan keluarga - beliau tidak dapat hadir ke majli tersebut.


Esok sekolah aku cuti...rasanya kebanyakan sekolah seluruh Malaysia pun ambik cuti ganti sempena Happy Deepavali hari Jumaat.


Bos mintak saya wakilkannya ....hu3x....taklah cuti aku esok ! Sekolah ni pun - esok tak ambik cuti ganti kerana meraikan bos nya yang bersara wajib. Bosnya perempuan...dan saya memang kenal dengan bos ni....selalu gak jumpa di majlis tertentu @ atas urusan rasmi....@ kadang2 terserempak di Jusco  
( rasanya dah 3/4 kali !!! )


Nak jadi cerita....sebaik aje aku keluar dari Gurdian tadi....
( dengan sebelah tangan ni membimbit hadiah ) tiba2..........
terserempaklah aku  dengan Puan Bos ini !!! alamak ....nak tak nak...dia dah senyum kat aku...aku pun sambutlah salamnya..... salam peluk arab la !!! 
Tersipu2 malu aku....dia pun shopping ( untuk esok kot...ntah lah - tak lah aku bertanya )...


Esok majlis puan kan?


Ye....


InsyaAllah...saya akan hadir...wakil Tuan Bos....saya sekarang di sini ...dengan beliau..


Tau....dia jawab selamba...aku tersengih lagi....( kerang pun pandai tersengih ! )


Jangan tak datang...datang tau....katanya...


Aku pun - nak tak nak....tunjuk beg Jusco yang berisi hadiah untuknya...


Pecah rahsia....dia kata...sambil meneruskan senyumannya kepada aku....


He he he...( gaya aku menyerigai kan gigi2 ku....) 
tersipu malu aku weh.....nak wat macamana dah terserempak ....KANTOI !!! 







14 comments:

n@m@n said...

bagi je terus hadiah..hehe

Shifu67 said...

macam laa tak de tempat lain kannn

Nida said...

hehehe.. berbungkus tak lagi hadiahnya????

sally said...

Aishhhh..kalau x tanya ttg majlis tu pun x pe, baru le seperais!! :)

Selamat bermajlis ya...jgn kantoi lg tau..

sonata anak kancil said...

Naman : tak thrill la...nanti tak dapat masuk TV...he3x

sonata anak kancil said...

Shifu : tu la fasal....nape la aku gi Jusco petang semalam...patut la pegi malam ke...

sonata anak kancil said...

Nida:dah siap bungkus.....tak ape la...hari ni majlis rasmi - wakil bos @ sekolah

sonata anak kancil said...

Sally : dah peramah...nak wat cam mana kannnnn!!! he3x....no hal...small matter

nza said...

kantoi pn kantoi la janji hadiah tu best...hi....

Che Mid said...

Mesti dia senyum je masa buka hadiah tu nanti.. he he

Zaitun said...

Kalau dia dah nampak nak buat macamana tapi kalau boleh jangan tahu harga barang tu.

sonata anak kancil said...

Nza: insyaAllah terbaik dah tu ....sejak sekian lama asyik tukang beli hadiah...naik "mabuk" apa hadiah nak beli !!!

sonata anak kancil said...

Che Mid : semoga beliau gembira mendapat hadiah tersebut...

sonata anak kancil said...

Zaitun : dia pun boleh agak - bajet hadiah berapa !!!