CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Thursday, November 4, 2010

rahsia tetap rahsia....



pagi tadi lebih pukul 9.45 pagi aku dah pergi ke sekolah dulu
tujuannya ialah nak cop nama BOS pada kad "retirement" ...


lepas tu berdesup2 lah aku ke SMKST - jauh !!! adelah +- 45 minit baru tiba sebab banyak traffic ...menyusur pantai !
orang2 Melaka tentu tau sekolah apa ni....takmoh cakap ...


sampai2.....dah ramai tetamu berada dalam dewan...tak ade le lewat.....just on time...acara bermula pukul 11.00 pagi...cikgu katakan.... semuanya insyaAllah on time....


oleh kerana aku mewakili BOS....maka ramailah yang bertanya ke mana BOS aku ni...
dan sebahagian besar tetamu yang datang memang aku kenal pun !
sebab Negeri Melaka tersangatlah kecik ! Kalau pergi kursus - satu Melaka sekali buat...! jadi memang kita kenal sangat...sekolah menengah ni ade 70 lebih aje...dari ufuk timur ke barat kita kenal !!!


apa aku nak jawab ? takkan aku nak beritahu apa BOS aku buat sebenarnya....
aku tahu ke mana BOS aku pergi.....


cuba teka kawan2 .....beri jawapan - tinggalkan  komen....
kalau betul tak ade hadiah tau !!!! ...ke mana dia pergi - dari hari petang Rabu - Sabtu ?!


rahsia tetap rahsia ...aku boleh beri clue je....berkaitan dengan hobi ! hahahah...kalau dah "giler" hobi  ni....tak boleh nak buat apa.....aku pun jawab...BOS cuti kerana urusan keluarga - habis cite...bila kata urusan keluarga takkan nak tanya lagi kan.....aku pun tak tahu apa urusan keluargnya - paling tidak rancangan dah atur sekian lama - jemputan baru datang ! kalau dah booking tiket kapalterbang - nak kensel ke ??? mana boleh !!! .....aku tak mahu lah nak beri jawapan sebenar....jaga "maruah" BOS....bukan lah "urusan" dia tu salah...kalau member dia tanya....biar dialah jawab sendiri ke mana dia pergi !


dan aku pulak....ramai jugak lah mereka mengucapkan tahniah  kerana kenaikan setangga lagi ...ade yang kata...tahniah dah masuk geng kita pulak....!


rahsia tetap rahsia...biar pecah di perut jangan pecah di mulut....
tapi mana2 tempat pecah....mati lo....!



not tea-time BUT neslo-time with pulut panggang !
pulut panggang ini di beli oleh staf hubby dari Simpang Ampat, AG




happy deepavali to those friends who celebrate it
& enjoy your @ our holidays this weekend !

22 comments:

Ms.Lilies said...

nyum nyum....
sedapnya pulut panggang...lama x makan

aRoL said...

pergi galas ni hehe...

Zaitun said...

Kak Zai cuba teka ya....dah tentu pergi holiday....

nza said...

nk jwb..nk jwb (smbil angkat tngan)..bos g mancing!!!!!!

imanshah said...

main golf kowt

relevan said...

Pergi Bali kot?..

Yunus Badawi said...

BOS pergi main golf kat luar negeri. Kat China kot.

psst - pulut panggang Simpang Ampat tu mmg best. Lambat habis. Selalu singgah situ masa Atikah di Trendak dulu.

ONE ZABA said...

boss gi kutip duit raya...

teratai said...

nak join jugak teka w/p dr negeri lain (tp tetap cikgu)~BOS gi tengok anak dia kat mana tu..x taulah!kalau betul dtg blog kita beritahu, x betul pun singgah2lah ke blog kita..he,hhe..

sonata anak kancil said...

Ms.Lilies: memang sedap...tapi pulut panggang di sini tak sama dengan pulut panggang di Trengganu @ Kelantan

sonata anak kancil said...

Arol : salah ! try lagi

sonata anak kancil said...

Zaitun : betul holiday tapi dia buat apa?

sonata anak kancil said...

Imanshah: salah ! cuba lagi

sonata anak kancil said...

releven : salah jugak !!!

sonata anak kancil said...

Yunus Badawi : salah ! ko tak pandai...mentang2 ko main golf ...dia tak pandai lah


yesss.....kat simpang tu la

sonata anak kancil said...

Yunus Badawi : salah ! ko tak pandai...mentang2 ko main golf ...dia tak pandai lah


yesss.....kat simpang tu la

sonata anak kancil said...

OneZaba : bukan kutip duit..."buang duit" !!!

sonata anak kancil said...

Teratai : salah jugak....ni anak ditinggalkan !!!

sonata anak kancil said...

Nza : ni saja letak balas tempat akhir...


Cikgu Nza pandai !!! yesssss.....dia pegi mancing !!! kwang-kwang-kwang...

Kakzakie said...

Salam cikgu Sonata,

Kakak tak mahu teka. Dah dapat jawapannya hari ini kakak nak kata yang rahsia dah bocor. He...he... he...

Bagus juga bos pergi. Bila bos pergi asst. jadi boslah pulak. Actually he gives you a chance to show you capability. Ha...ha....

nza said...

yes...yes..yes.....betulllllllllllllll!!!!! sbnarnya kt sk tu pn ramai spesis yg jd peminat fanatik memancing nie...xg 1x seminggu xsah hidup depa tu...hi...

ummu said...

assalamualaikum sis
wah,tahniah ya
alhamdulillah naik lagi satu tangga.:)
saya pun tumpang gembira melihat kawan2 sebaya saya dah maju kedepan.insyaAllah,saya akan ajdikan motivasi untuk diri meski kini cuma sebagai pemerhati.
p/s:bos gi mancing?