CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Sunday, November 2, 2008

Makan lagi

1.11.08 ~~~jemputan pembukaan kedai Hashfahas, restoren nasi beryani yang selalu beli tu lah...Kedai baru dia ni depan pejabat pos besar Melaka. Apa lagi, jam 11 pagi pergi lah dengan hubby,Mohd & Fahd. Selamat hari raya, boleh lagi la...Lepas tu balik rumah, rehat jap. Lepas zohor ada satu lagu jemputan.

Lepas zohor, kita orang gi ke Alor Gajah pulak, jemputan majlis berkhatan anak staf MPAG. Makan lagi, kali ni makan nasi lauk kampung + 'bandar' ada. Lauk kampung aku makan le nasi putih + sayur pisang + sambal udang sikit. Best juga, tapi awas aku perlu 'berhati2' makan, sebab dah 2x makan nasi!!! Pagi makan beryani + kambing + ayam, so petang tak perlu ni semua ni.

Ikutkan ada jemputan kahwin di Ayer Molek, tapi dah agak lewat, hubby kata tak payah gi ...& anak murid pun jemput kahwin kakaknya pun tak pergi. Balik rumah, rehat dah kekenyangan. Bila kala aku nak masuk dapaur ni!Esok aje la...

3 comments:

fatehah said...

patutla name blog asam garam kehidupan..
banyak makaaaaaaannnnnn je!

sonata anak kancil said...
This comment has been removed by the author.
sonata anak kancil said...

tu lah yang 'susah hati'..lama2 mati kerana makan, orang mati sebab tak makan. Kalau tension pun makan, jadi macam mana orang nak percaya kita ni ada problem, nadan tak pernah susut!!!