CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Thursday, December 1, 2011

Dari Pulau Samosir ke Parapat - Day 2

Catatan yang tak habis2.....catatan ini adalah untuk khazanah dalam Muzium Jalanan saya.
Jadi saya perlulah terus mencatit dengan serba ringkas supaya tak luput dari kotak memori yang dah hampir2 nak damage ni...he3x

Selepas "berlayar" dengan bot - kami pun sampai ke Parapat untuk makan tengahari. Makan yang telah disediakan / dah diorder sungguh menyelerakan ! hu3x....lupalah all kind of diets!!!



 macam2 lauk ada....mana yang boleh kami makan - makan la...tapi bab ikan tasik ni - kami mintak tukar - tukar kepada telur dadar aje ! dan ikan apa ntah yang besar - semuanya kami pulangkan - tambah ayam goreng ! dan oleh kerana sorang kawan Fatehah tak jadi pergi - semuanya dah bayar untuk 5 orang - walaupun ada 4 orang aje makan - saya mintak untuk 5 orang juga .



 restoren yang biasanya majoriti  Malaysian akan dibawa ke sini.

 tunggu nasi tak kunjung tiba....

sebelah restoren ni banyak sungguh jual buah pelam ni...tak beli pun - 
nak makan macam mana tak ada pisau nak melayannya! kat tempat kita pun banyak...
2 dara pingitan - penjual buah ke tu???

sungguh sedap makan tengahari tu....
apa taknya perut tengah lapar balik dari Pulau Samosir.
Lepas lunch kami bergerak menuju Berastagi @ Brastagi....tengok ejaan dua2 betul...
ok sampai sini dulu. Tunggu on the way ke Brastagi pulak. 

2 comments:

jedi said...

Seronok berjalan....

ku kena tunggu Haiqal besar baru leh jalan sakan...

sonata anak kancil said...

jedi - kalau rajin nak bawak sikecik boleh aje gi jalan2 ni...tapi dulu2 anak kecik2 bawak balik kampung je