CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Friday, December 9, 2011

Limited Edition - FM

Kelmarin pergi Jusco dengan Farahin - shopping2 sikit - bila tiba kat kaunter ....
In.....! Cantiknya - limited edition la....zapppppsss - terus capai - pantang nampak FM !
Ke  mana2 saya pergi - saya cari sampai dapat FM...

Jom kita layan FM yang saya beli ni - beli dengan cekelat sekali! Yang bestnya ada tandatangan Dato' M.Nasir - tu yang mahal....he3x - iklan percuma ni.






saya terpaksa alih tempat FM NZ ke tempat lain sebab nak letak Dato' M. Nasir kat hujung tu...he3x.
tentunya rakan lain lagi banyak FM....saya baru ada separuh ni...depan dah 3/4 penuh pintu atas fridge.

24 comments:

cikgu Naman said...

hehe..minat yang sama dengan kitorang..cuma kitorang xbnyk la FM oversea macam kak sonata..ehehe

atuk said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

dah nak penuh diding peti sejuk tu dgn FM

Wassalam

che mid said...

Salam, kalau che mid nampak pun sambar cepat-cepat..

Nur said...

Salam Kak Sonata.. Cantik juga FM tu. Nur pun ada minat yg sama macam akak suka mengumpul FM. Tapi tak boleh lawan akak... banyaknya.. :)

Ayah Zain said...

salam cikgu

wow, berderet tu. Caya la

azlanlin said...

FM...menariknya jika ada pengumpul2 FM bertukar2 koleksi. Itupun jika dibiasakan dengan membeli "dua" untuk setiap koleksi...

sonata anak kancil said...

Cikgu Naman - wow sama jugak yer...FM sy ni - dari macam2 sumber - anak2 pun bawak balik - kdg2 hubby - masih tak banyak tu

sonata anak kancil said...

Atuk -w'salam - baru separuh penuh...depan ada kosong lagi

sonata anak kancil said...

Che Mid - sama je kita! he3x...

sonata anak kancil said...

Nur - masih terus kumpul - tak banyak lagi tu - mana yang sempat aje le

sonata anak kancil said...

Ayah Zain - w'salam - AZ tak kumpul ke? suka2 aje AZ

sonata anak kancil said...

Azlanlin - betul tu - ada sy dah tukar2 / beri - azlanlin pengumpul tegar ke? biasanya sy beli lebih jugak - kdg2 orang pesan

daydeck86 said...

banyak nyer nak sikit... ehehhe

sonata anak kancil said...

Daydeck - sikit aje...suka2 kumpul...daydeck pengumpul tegar jugak kan? tentu lebih banyak

Mizz Aiza said...

banyaknya koleksi.. dulu Mizz Aiza pun suka kumpul.. kawan-kawan yang bagi..

sonata anak kancil said...

Mizz Aiza - oh yer ke...ni pun suka2 aje - ada beli - anak2 beri - kawan beri...tk singgah AGK

teratai said...

banyaknya FM Sonata, saya punya sikit je, itupun dah pecah2 akibat terjatuh!

sonata anak kancil said...

Teratai - tak lah banyak lagi...sikit2 kumpul...ada juga yg jatuh pecah - tercabut magnet - ambik gam gajah tampal ! sayang punya fasal

Nida said...

ooo.. Farahin dan di malaysia ye... Seronoklah dia dapat balas dendam duduk bawah ketiak maknya..hehe.

Pesan kat Farahin, makan puas-puas sebab sini makanannya tak semeriah Malaysia... dan yg penting kalau makan kat sini kena keluar duit sendiri, kalau di sana mak boleh belanja...:)

sonata anak kancil said...

Nida - macam2 makan...gemok dah...

ainhany said...

salam cikgu,

tudia menyanyilah FM u nampaknya...ramai teman2 pulak tu..
eh eh banyaknya FM cikgu..lepas ni kat mana nak letak pulak ek?

Nukman n co. said...

Kalo dah tak muat nanti.. Beli petiais baru.. Hihi.. Yg pntgnya fm, bukan isi brg dlm peti tu..

sonata anak kancil said...

Ainhany - W'salam - belah depan banyak ruang lagi....tu baru separuh!

sonata anak kancil said...

Nukman n co - ada cdg nak beli baru - tp dah tak ade ruang ! yang ada ni pun - all the "rubbish" inside!!! he3x