CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Saturday, December 3, 2011

Tetamu alam maya singgah ke Teratak AGK

Alhamdullilah hari ini 3.12.2011 Sabtu +- jam 12.30 tgh tetamu dari jauh nun dari Peraghk ( sila ikut loghat Perak yer...) - dari alam maya - saling sapa menyapa dalam blogspot cikgu cikgi  - hari ini beliau sekeluarga sudi ziarah ke teratak AGK di Melaka. Blog keluarga nya yang santai dengan kisah anak2nya yang comel - (pernah Cikgu Sonata hantar hadiah birthday kepada salah sorang anaknya ) - hari ini kami telah bertentangan mata bersama2....he3x....senang kan cikgu cari pondok Sonata ni....tak ada kona  sana kona sini....tiba2 ehhhh...dah muncul depan rumah !

Cikgu Shariff Ahmad (GPI SKSV) & keluarga sudi  menjamu selera seada nya...

 Cikgu Shariff bersama 3 daripada 5 cahayamata yang comel

tulis alamat terkini cikgu...senang  nak buat kunjung balas pulak ke Perak....
nombor telepon sekali cikgu yer....insyaAllah 

terima kasih sudi bertandang ke Negara Hang Tuah ...
selamat jalan - selamat sampai ke destinasi - 
selamat sambung cuti lagi....

16 comments:

al-lavendari said...

tetamu alam maya menjelma di alam nyata .. alangkah bertuahnya tuan rumah yang disinggahi mereka.

sonata anak kancil said...

Al-Lavendari - bila pulak al-lavendari nak ke sini...bila dah bersua alam nyata ni - seperti dah kenal lama!

Nukman n co. said...

Terima kasih sudi terima kunjungan kami.. Alamak! Malu le pulak muka 1 famili ada di blog femes ni...

sonata anak kancil said...

wow - dah bukak Nukman & co. pulak dah...promote - promote...he3x

Zaitun said...

Seronok kalau dapat jumpa kawan alam maya macam dah kenal lama.

sonata anak kancil said...

Zaitun - betul ! macamana mesra di alam maya - begitu juga la alam realiti ni...kak bila pulak nak datang ni?

ibundo said...

tersimpul lagi satu persahabatan di alam nyata. selamat bercuti cikgu..

Kak Imun said...

Salam, cikgu sonata. Mesti seronok kan bila rakan maya datang berkunjung. Walau tak pernah bersua muka namun tetap mesra, macam dah jadi saudara dah.....:)

azlanlin said...

Kunjung mengunjung antara satu sama lain. Rapatkan ukhwah..

sonata anak kancil said...

Ibundo - semakin bertambah kawan2 seluruh negara....ibundo dok lalu kat rumah saya!

sonata anak kancil said...

Kak Imun - W'salam - betul tu kak - kalau akak ke sini sperti itu jugak! sy tak tahu bila lagi nak ke Sabah - kekangan masa

sonata anak kancil said...

Azlanlin - begitu la yang diharapkan...semoga ukhuwah Islamiah terus terjalin

IMANSHAH said...

bila la saya dapat ke sana ye

jedi said...

seronok berjumpa dengan tamu alam maya ni.

sonata anak kancil said...

Imanshah - bila senang2 tu silalah datang

sonata anak kancil said...

Jedi - ye ... dapat kenalan baru