CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Thursday, August 18, 2011

Terharu nya dapat kad raya - Ramadhan 9

Kelmarin - dengan terharunya dapat sekeping kad raya istemewa dari seseorang !
Bijak sungguh beliau bersandiwara dengan saya !
Tup-tup-tup - kerani letak satu sampul surat atas meja saya - beliau hantar ke alamat sekolah !

Bacalah saya setiap bait2 susunatur ayat demi ayat di dalam kad tersebut...
Sungguh menusuk kalbu ini.
Sejurus itu - saya pun hantar sms....orang hantar kad - kita mesej aje le...
Ohhhh...tqvm....I got your card !

Adakah awak sepertimana yang tertulis itu?
YA - jawabnya - ! sebab  pengorbanan isteri tersayang...
Antara ayat yang ditulis - "Semoga cinta kita semakin mendalam hingga ke akhir hayat...."
InsyaAllah....amin






Kad ini saya lekatkan di softboard dalam pejabat saya...ada saya kisah?
Tak ape lah kan...setiap hari saya tatap kad itu....sape nak baca - baca la....
ade sape berani baca dalam ofis saya??? tak ada nya....

10 comments:

zulkbo said...

salam..
memang terharu kalau mendapatnya..
rasanya susah dah orang nak hantar
kad raya sekarang, semua lebih kepada sms dan email je.

farahin said...

woot woot !
romantik nya abaaahhh :D

p/s : umi, nanti in on skype tau

ummiross said...

Sweetnya, boleh buat kita tersenyum sepanjang hari, ingatan dari orang tersayang yang sentiasa menyentuh hati...

::FAIZ FARISH:: said...

sweet

cikgu isza said...

ermm.. romantiknya.. jeles lah pulak..

sonata anak kancil said...

Zulkbo: Sdr tak hantar ke kepada isteri tersayang? buat kejutan kat dia...tentu terkejut!

sonata anak kancil said...

farahin : ala bukannya In tak tahu abah tu....selalu buat sesuatu di luar jangkaan

sonata anak kancil said...

Ummiros : tk...i gitu lah dia suka buat suprise macam ni.Kita pun tak kisah - dia pun buat2 tak kisah jugak! tiba2 ade sesuatu dihantar kepada sy

sonata anak kancil said...

Faiz: tk - awak akan2 datang rajin2kan lah buat macam ni !

sonata anak kancil said...

Cikgu Isza : yer...hakikatnya beliau sangat romantik