CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Friday, August 12, 2011

Masak apa yang ada - Ramadhan 6

                    puding roti karamel - cik kakak buat        bubur lambuk versi ubahsuai
                          sedap ni !                                                     + dgn mix vegi !

                murtabak - dibeli oleh hubby dgn kwnnya      goreng keledek - sebiji je !
                    Fahd balik dr Serting                                  klu tak goreng - keledek jd busuk

                      ayam goreng dgn kunyit + lada           kari daging - kentang kena lebih sbb ade 
                             (ade yg tak mkn daging)                     yg mkn kentang aje !


SELAMAT MENJAMU SELERA - SELAMAT BERBUKA PUASA 

8 comments:

IMANSHAH said...

SEDAP KARAMEL SAYA SUKA

sonata anak kancil said...

Imahshah: kalau suka boleh tempah! he3x

Fauzieah @ Chome said...

haii..sama pulak dessert kita hari ni..saya pun buat puding roti karamel jugak..hehehe...

rezeki said...

cakap pasal karamel, teringat pulak karamel kat ben dawood hehehe

sonata anak kancil said...

Fauzieah : selera orang kita - sama aje kan ! selamat menjalani ibadah puasa

sonata anak kancil said...

Rezeki @ Pak Itam : kita tak beli pun kat ben dawood tu - tp beli icecream & donuts...!

Bapak said...

murah rezeki..hehe...

ckLah said...

Ini bukan apa yang ada lagi ni, tapi, segala yang ada. Hehe....