CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Wednesday, August 20, 2008

Kad Jemputan

Pagi tadi pergi sekolah, cek senarai semak jemputan untuk bos. Syarikat buat paper bags pun ada juga datang jumpa aku. Ok la dia buat,orang nak bagi tak kiralah apa rupa. Tapi yang designkan ialah staf aku. Petang tadi juga aku poskan semua kad jemputan, sebelum pos aku semak dulu. Bukan tak boleh suruh dia orang pos, tapi biar aku aje lah buat. Nasib baik aku semak, ada 2 kad alamat tak lengkap. Esok kena buat yang lain. Lepas aku pos, bos pun telefon bertanyakan kad dah dipos ke belum, aku jawab le aku baru lepas pos!Semua persiapan sedang rancak dibuat, cuma tak tahu bila belakang stage kat kantin tu nak dibuat. Harap2 boleh siap secepat mungkin.

0 comments: