CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Sunday, June 29, 2008

Selamat sampai

Selepas habis pertandingan 26.6.08 - lambat sikit dari jadual, pagi2 aku dari Marina Cove dah check-out.LO yang bertugas dengan kami ialah EnIzzudin, dari sekolah mana tak tanyalah pulak.Just sembang2 biasa saje. Terima kasih kepada negeri Perak yang berjaya mengelola pertandingan ini. Banyak kekangan yang dihadapi dengan senario situasi semasa,tetapi semua berjalan dengan lancar.Mana2 yang lebih/kurang tu perkara biasa dalam mana2 pengelola. Walaupun sebelum ini dah buat post-mortem, tapi kalau nak terjadi, terjadilah juga. Sebab semuanya itu di luar kawalan/jangkaan kita. So, sebagai tanda terima kasih, aku hadiahkan sehelai t-shirt JPN khas untuk pasukan koir Melaka.Ikutkan aku banyak t-shirt ni, buat koleksi setiap function, tak apelah kali ni aku hadiahkanlah kepada dia saja. Selesai lunch,kami pun terus baliklah ke Melaka. Dalam perjalanan sebelum tol Bidor & selepas tol, hujan sangat lebat. berdentum petir lagi, bas jalan perlahan. Biar lambat sikit tak ape lah. Sampai sekolah jam dekat2 10.45 mlm, semua ok...So next year dengan penuh harapan semoga sekolah aku ni dapat jadi wakil lagi.Inilah saja harapan yang tidak pernah padam untuk terus berjuang.

0 comments: