CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Thursday, March 29, 2012

Crocodile Bank - Chennai (8)

Masih hari ke 2 - perjalanan diteruskan lagi....

Selepas selesai makan tengahari kami menyambung perjalanan lagi  menuju ke Crocodile Bank. 

Bank buaya!!! Banyak sungguh buaya - macam2 jenis - nampak macam sama aje - asal nama buaya - buayalah kan ! rupanya macam2 nama....jenuh juga berjalan dalam kawasan yang agak luas ni...Kalau nak banding kat tempat saya ada taman buaya - ala kecik benor rasanya ! 
di sini lagi lah bertimbun2 buaya bersidai - bertindih2 pun ada ....
nampak macam buaya mati - padahal hidup tu!!! 
puas berjalan dalam kawasan ini - punyalah luas bank buaya ni. 
Saya rasa di Malaysia tak ada bank buaya ni...
(kalau ada - sure dah masuk dalam itinerary tour)
kalau kat zoo pun - cuma beberapa ekor  - tapi ini beratusan !!!












 pelancong kyusuk membaca cerita buaya 
dari seluruh pelusuk dunia yang di"simpan"dalam bank ini...he3x

ni pelancong Malaysia sedang berjalan menuju ke penghujung bank!

ok....rehat jap - nanti sambung lagi....

2 comments:

Kunang-Kunang said...

Selama hidup ni tak pernah tengok buaya sebanyak tu. Ngeri pun ada.

sonata anak kancil said...

Kunang-kunang - memang sgt banyak - sy pun tak pernah tengok sebanyak ini