CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Tuesday, June 21, 2011

nak tukar selera pulak....

dah sekian lama aku setia pada si C ni
oleh kerana  lama beno ...tak tahu lah dah berapa tahun - mahu 5-6 tahun

sekarang nak tukar selera baru pulak
nak belajo2 guna si M pulak
katanya sangat menjimatkan...

apa salahlah kan kita tukar citarasa...!
cuma tukar sevice provider je

harap2 menjimatkan
aku pun bukannya buat bisnes besar2an - juta2an
bisnes modal insan aje ...
yang ada untung & ada rugi !

12 comments:

Bapak said...

selamat bertukar dari C ke M...heheh

sonata anak kancil said...

Bapak : katanya boleh cut down cost ! he3x

abadi romeo said...

jangan x de servis dah le..

ahmad humairi said...

Demi setiap yang baru,
kan menjadi lama,
.....nanti tukar lagi....
moga selamat dan sentiasa ceria.

Zaitun said...

Kalau ianya lebih baik dan menjimatkan apa salahnya.

Sally said...

Selamat datang ke M..hehehh

sonata anak kancil said...

abadi romeo ; tak ade servis...mati loooo....!

sonata anak kancil said...

Ahmad humairi : tak semestinya semua yang lama kena tukar baru ! tp klu yg lama merugikan...tukar aje le

sonata anak kancil said...

zaitun : nak cuba tengok dulu...klu ok terus aje le

sonata anak kancil said...

sally : terima kasih...kita sama company ke??? he3x

Nizam said...

Koi cari speed laju je...

sonata anak kancil said...

nizam : tak tau mana satu yang laju ni...klu boleh nak laju & jimat !