CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Monday, June 20, 2011

hilang !!! @ ke mana?

puas sudah daku mencari
masih tak jumpa2 juga
kemana ko menghilang?

atau aku tersalah letak?
atau aku tersalah simpan?

atau paling sedih...
aku dah tongsampahkan????
 uwaaaahhhh uwaahhh....
ohhh ini tak mungkin !

sebab voucer ini sangat bernilai...
satu pack - voucer percutian & makan2
bernilai ratusan ringgit @  ribuan?

ntah ke mana hilang
ntah ke mana aku letak
ntah ke mana tersorok

sebab aku sibuk mengemas
sibuk membuang sampah sarap yang ada
sampah buku lama yang sayang
yang masa tu sangat bernilai

rupa2nya kini

semua maklumat sudah di hujung jari
buku2 lama sudah jauh ketinggalan sukatannya
sehingga tersimpan sekian lama
sehingga habis diratah dik si anai2.....!

sibuk mengemas....
sebab sedang buat renovation bilik di tingkat atas
yang masih belum selesai....

maka voucer yang selama ini dok sama2 sibuk tersadai
tiba masanya aku dah tak jumpa !!!
bila teringat nak pergi jalan @ nak makan
......uwaaahhhh...uwaaahhh....

tapi nasi kalau jadi bubur - sedap jugak di makan !

kalau ade rezeki - ade le...kalau dah tak ade nak buat macam mana kan!

hu hu hu...sangat sedih....esok aku akan cuba terus mencari....

ohhhh...voucer ke mana ko hilang...

kalau tidak - dari Perlis sampai lah ke Sabah
aku akan sampai !!!

8 comments:

ahmad humairi said...

x yah bocer pun ko leh sampai....

Kunang-Kunang said...

Assalamualaikum Sonata,

Mudah2an yang dicari ditemui.

Akak pernah terbuang satu plastik kain langsir yang baru dijahit.

Tapi dah masih rezeki, bila teringat dan kebetulan sampah belum dipungut adalah balik langsir tu. Pengajaran jangan simpan barang2 berharga dalam plastik sampah terutama plastik hitam tu.

::FAIZ FARISH:: said...

hm... sabo je la

Zaitun said...

InsyaAllah kalau ada rezeki tentu dapat balik.

Kak Zai ada nak bagi FM pada seseorang tapi entah dimana diletakan sampai sekarang tak jumpa,ralat rasanya.

sonata anak kancil said...

ahmad humairi ; boleh aje...tp klu dah diskaun byk tu...lagi best !

sonata anak kancil said...

kunang2: w'salam...ha3x...lagi rugi besar langsir dah siap jahit terbuang..rugi penat jahit...ntahlah kak - klu ade - ade le...tak ade nak wat macamana kan...

sonata anak kancil said...

Faiz: dah lebih sabo...

sonata anak kancil said...

Zaitun : bende2 ni kita ni yg salah letak...pengajaran - letak tempat yang dapat lihat...