CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Thursday, February 5, 2009

Nasib Kartun

8 comments:

ONE ZABA said...

Macam ada kena mengena dgn negeri teman je tu. Ada satu lagi...jikalau ulamak dipemrainkan... Untung pahala syurga, untung dosa neraka.

sonata anak kancil said...

OneZ: Tu saya tak campur!Tengok dari jauh je....untong makan kenyang...

aibiwai said...

Dua-dua untung, baik yang timbul maupun yang tenggelam. kalau tak ada sabut dan tak ada batu, baru rugi....

DUN A. RANI said...

Ada gak yg jadi batu tp timbul...batu terapung ape ke namanye...he x 3!

sonata anak kancil said...

Aibiwai: Ya saya setuju tu, tak kisah you jadi apa!Sabut cara sabut, batu cara batu...Pilih nak jadi apa...


Dun A. Rani: Tu saya tak tahu! Batu Berendam ada le kat Melaka ni...

LotsOfLove-Pearls said...

Hidup memangcam tue k0wt..

kejap jadi sabut, kejap jadi batu..

Lumrah..

sonata anak kancil said...

LOLove: Suaikan lah bila jadi sabut atau batu...

sonata anak kancil said...
This comment has been removed by the author.