CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Saturday, February 14, 2009

Bila Sheikh Muszaphar pulang ke gagang...

Buku kenangan daripada Dr Sheikh Muszaphar

Sheikhs & pengetua

Sheikh Muszaphar- Angkasawan negara
Sheikh Nasir - Pengerusi (YDP) PIBG
Tn Hj Baharuddin - Pengetua MOZAC
merenung & memikirkan masa depan negara...

Dr Sheikh Muszaphar Shukor
- bertandang ke SM Sains Muzaffar Syah
pada 14 februari 2009
SEHARI BERSAMA DR SMS-ANGKASAWAN NEGARA





Majlis Sidang Akbar



sedang menunggu ketibaan KP Perpustakaan Negara di holding area


sedang khusyuk menyaksikan persembahan orkestra

puteri2 Mozac

persembahan wind orchestra oleh putera puteri Mozac




majlis penyampaian cenderamata dan buku2
kepada sekolah & sekolah jemputan

VIP semasa acara gimik membaca beramai2

ni sape snap gambar sape? merakamkan gelagat anak2 Mozac


putera puteri Mozac mengambil bahagian - membaca beramai2

seorang puteri Mozac sedang membaca bahan dalam Bahasa Perancis


Rakaman YDP PIBG bersama Dr Sheikh Muszaphar Shukor
di SM Sains Muzaffar Syah pada Sabtu 14 Februari 2009
sempena kempen membaca
anjuran Jabatan Perpustakaan Negara
dengan kerjasama SM Sains Muzaffar Syah

16 comments:

faiza (tera pun ye) said...

muka anak buah mcm ade dlm gamba tu... hehe!

sonata anak kancil said...

yang mana satu agaknya...

sonata anak kancil said...
This comment has been removed by the author.
- jinggo - said...

cgu - dalam banyak2 gambar tu.
mana satu gambar empunya blog ni.......

Ibnurashidi said...

Salam..ada tak Sheikh Muszaphar ceramah atau cerita apa-apa?nak juga tahu isi ceramahnya.

sonata anak kancil said...

Jinggo:tuan empunya blog hantar wakil je!Sekolah saya pun dijemput & seorang guru pengiring telah ikut serta.

Blog ni berkongsi dgn YDP PIBG...!
YDP (Yang Daku Puja) ni 'tersangat' la sibuk...bila kongsi, sama la tu...

sonata anak kancil said...
This comment has been removed by the author.
sonata anak kancil said...
This comment has been removed by the author.
sonata anak kancil said...
This comment has been removed by the author.
SMK LAJAU, W.P Labuan said...

Cikgu Sonata, bagus maklumat dan gambar yang dikongsikan tu....Teruskan perkongsian begini...

sonata anak kancil said...

Ibnurashidi: ceramah ttg pengalamannya - dari mula2 pemilihan hingga kembali ke tanahair.

Ini secara tidak langsung sebagai cabaran/motivasi kpd anak didik untuk gigih terus maju & berjaya dgn cemerlang.

Bukunya saya sudah nak khatam!
Tulisan peninggalan arwah adiknya & disambung oleh beliau.

sonata anak kancil said...

cikgu Sahar: itu namanya hidup bersama...

DUN A. RANI said...

tentu seronok dgr pengalaman drp org yg mempunyai pengalaman lain drp yg lain...

sonata anak kancil said...

Dun A. Rani : Betul tu, sama juga kalau kita ke mana2 yang orang lain tak dapat pegi, tentunya seronok nak kongsi pengalaman.

Baca bukunya & tengok gambar2nya pun dah cukup kagum & beliau merupakan orang cukup kental semangatnya...

aibiwai said...

Macam kenal je YDP PIBG tu...

sonata anak kancil said...

Aibiwai: hah kalau dah kenal, tak payah la pulak nak kenen2 jadi YDP sekolah hang! he he he

jadi YDP ni tak tahulah dah berapa tahun, menunjukkan dah lama benor lah tu ...dari anak sekolah rendah, skg dah sampai ke univ.