CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Tuesday, October 14, 2008

Minyak turun lagi

Aku baru balik hantar Fahd ke kelas piano, hubby beritahu esok minyak turun 15 sen lagi.Tak jadi dia nak isi minyak malam ni, dia kata tunggu esok aje. Bagus le tu, tak de le rasa sayang bebenor nak guna Sonata ke mana2!!!He he he ~~~~~~~sejak naik melambung sikit hari tu, terasa benar kena fikir banyak kali kalau nak guna kereta apa sekali pun~~~memang berjimat betul. Sekarang ni jimat lah juga, tapi tak ade le macam yang baru2 naik dulu. Terima kasih lah, kepada mereka yang prihatin kepada kami rakyat jelata ni...

3 comments:

fatehah said...

hihi..boleh la bawak kereta pi uia~

obor obor said...

baru je nak bagi komen yang same.. hahha

sonata anak kancil said...

ini bukan faktor utama untuk bawa kereta ke uia