CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Tuesday, January 3, 2012

Esok mula sekolah

Majoriti sekolah di Malaysia mula bersekolah esok.
Anak2 semua yang masih dok dibangku sekolah tu - tahun 2012 ni mesti rajin2 lagi pergi sekolah.
Belajar pandai2....jangan malas belajar.
Cikgu pun sangat berkobar2 nak mengajar...tak ke gitu cikgu.?

Esok nak sekolah - hari ni saya kena gi sekolah dah...nak preapare untuk esok hari pertama sekolah 2012.
ikutkan time cuti sekolah ni ( sekolah & anak murid je cuti -ramai cikgu tak cuti pong!!! )
ramai jugak cikgu pergi sekolah dengan macam2 urusan - terutama untuk persiapan kemasukan murid baru.
Ada sekolah dah mula sekolah hari ni - mungkin sesi orientasi gamaknya...esok hari pertama P & P dah bermula !

Kepada semua cikgu yang masih bertugas - bakal2 cikgu yang akan posting - cikgu2 yang dapat tukar - yang kena tukar - yang naik pangkat - diucapkan  SELAMAT BERTUGAS.
Kepada cikgu2 yang ditimpa musibah @ sakit - didoakan semoga tabah menghadapi dugaan / cabaran / cepat semboh - semuanya adalah ketentuan Illahi.
Tak lupa juga - kepada cikgu2 yang bakal bersara - diucapkan SELAMAT BERSARA - jasa kalian amat dihargai dan dibanggakan oleh semua anak didik serta ibubapa.

Saya mengucapkan jutaan terima kasih yang tidak terhingga kepada cikgu2 bermula dari sekolah tadika - sekolah rendah - sekolah menengah - sampai ke universiti yang telah mendidik anak2 saya sehingga mencapai kejayaan yang dapat dibanggakan takat @ pada hari ini.

8 comments:

NzA said...

selamat thn baru n selamat kembali ke sk kak.....

::FAIZ FARISH:: said...

selamat kembali ke sekolah... hp new year

Nur-nba said...

Selamat mengajar Kak Sonata.. :-)

sonata anak kancil said...

nza-selamat bertugas

sonata anak kancil said...

Faiz - selamat tahun baru

sonata anak kancil said...

nu-nba - terima kasih - selamat bertugas

Nida said...

Selamat bertugas.. tak lama lagi saya pula akan bertugas..:)

IMANSHAH said...

selamat menjalankan tugas