CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Monday, October 15, 2012

Delima Guest House - termurah di Melaka! (2R2B)


Salam sejahtera semua rakan taulan di seluruh pelusok dunia ! Didoakan semua rakan sentiasa sihat walafiat - sentiasa riang ria menjalani kehidupan seharian.

Tak lama lagi cuti sekolah - 10 November - 31 Disember 2012. Ke mana gamaknya nak berjalan2 @ melancong kali ni?

Apa kata - sesiapa yang belum pernah sampai ke Melaka - atau dah pernah sampai - silalah datang ke Melaka cuti kali ini. Melawat Melaka bererti Melawat Malaysia ! macam2 ada...he...he..he...Rakan2 yang pernah sampai ke Melaka - tak jemu nak datang ke Melaka lagi.Terutama datang ke sini untuk melancong @ makan  asam pedas Melaka @ maupun ikan bakar ! Kalau gitu - tak perlu fikir2 lagi - mai ke Melaka cuti sekolah akan datang ini atau bila2 masa pun boleh - kalau yang dekat2 sempadan dengan  Melaka ni - balik hari pun boleh ! Datang hujung minggu untuk bersantai2 pun boleh.....

Dah mai sini mana nak menginap? usah bimbang dan ragu .....

Tempat menginap yang selesa dekat dengan Bandar Melaka dan sewaktu dengannya sedia menanti  kehadiran kalian. Delima Guest House  untuk tuan puan sekeluarga sangat bersesuaian dengan bajet yang minima. Apa tunggu lagi - tuan puan rujuklah di sini untuk maklumat lanjut sekiranya masih mencari2 tempat menginap yang sesuai dengan bajet tuan puan.

Bilik 1 

Bilik 2

Ruang dapur

Ruang tamu 

Kadar:
RM 99 / malam
(pada hari Ahad - Khamis)
RM 120 / malam
(pada hari Jumaat, Sabtu, cuti umum dan cuti persekolahan)


jommmmm....melancong ke Melaka dengan pakej bajet yang minima !

0 comments: