CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Saturday, February 18, 2012

Mari kita berkelah ....

Salam mesra - selamat pagi - selamat sejahtera semua rakan taulan di seluruh pelusok dunia....fuyooooo - ramainya sahabat - yo la...sahabat @ rakan maya....terima kasih kepada sesiapa jua yang sudi bersahabat dengan saya - cikgu yang dah tuo...!

Mintak maaf le berbanyak2....blog AGK ni dah naik berkulat....nampaknya saya perlu mencatat jugak setiap hari ni...tapi apakan daya - masa amat mencemburui diri ini - banyak komitmen tugas2 rasmi perlu diselesaikan - sebab ini adalah sumber periuk nasi saya - harap rakan di luar alam maya ni sama seperti saya juga....kalau sambil2 dengan BB tu lain lah kan - kadang2 masa tunggu nombor nak bayar bil ( ada lagi ke yang beratur2 ni??? termasuk lah saya jugak - saya masih guna cara konvensional - tak reti nak on line -on line ni....kang haru jadinya )



okey la pagi ni saya bertungkus lumus mengukus nasi lemak ! wowww nasi lemak kukus kawan...sebab nak berkelah dengan anak di Serting - hari ni berkelah ramai2 sebab Farahin & mohd dah nak balik ke Ausie & NZ...selamat makan ye...nak gi Serting dah...

2 comments:

atuk said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

sampai kat sini bau nasi lemak kukus tu....he he

sonata anak kancil said...

Atuk - w'salam - alamak sori lah Atuk hanya dapat bau je...kalau sebelah rumah ni sure dah hantar sepinggan..he3x