CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Sunday, November 9, 2008

Pelawat setia

Sebenarnya nak tidok dah, tapi bukak blog jap, kot2 ada berita terkini. Hari ni pemikiran ini bukannya stabil benor, kekadang masih berlegar2 di kotak fikir ini tentang tawaran di IAB. Ah, lupakan lah...Mungkin rezeki naik gred kat Melaka aje nampaknya ~~~InsyaAllah.

Aku rasa terharu kepada pelawat/pembaca setia yang menyinggah ke tempat aku ni..Asam Garam Kehidupan. Aku hanya merakamkan dalam bentuk susunan tulisan segala apa yang berlaku dalam kehidupan seharian.Dulu2 biasanya, kita tulis dalam buku dairi /buku catan harian dan disimpan saja, tak boleh nak edit2 lagi. Sekarang sudah jauh lebih maju, dan gaya penulisan pun sudah berubah. Pengaruh yang kuat membuat aku teruja untuk merakamkan perkara2 yang dilalui adalah untuk pengumpulan bahan penulisan~~~~Wa wa wah....manalah tahu, pencen2 nanti nak menulis...

Ingin aku rakamkan ucapan terima kasih kepada terutama anakanda2 yang sentiasa membaca apa yang umi tulis di sini. Dengan cara ini, kita tidak lah terasa terus 'terputus' hubungan. Nak bercerita bila balik ke rumah, nanti macam cerita hidustan pulak, berjam2 tak habis2. Dan di sini juga, ingin aku mengucapkan terima kasih kepada pelawat yang setia dari New Zealand. Diri ini terus sentiasa tertanya2 siapakan gerangan pelawat ini. Tentunya orang Malaysia juga kot...Kepada pelawat ini, harap dapat menyelitkan alamat blog anda!!!

2 comments:

obor obor said...

iye umi. tulis apa saja. kami baca semua

sonata anak kancil said...

Thank you