CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Friday, July 25, 2008

Lawatan Ke Sekolah Seni, Sarawak



































11 - 14 Julai 2008, aku berpeluang ke Rainforest World Music Festival (RWMF) di Sarawak. Ikutkan nak update segera, nak tepek macam2 gambar sekitar Sarawak, nampaknya tak kesampaian - dengan tugas yang agak 'mendesak'. dan paling worst internet tak dapat. Boring betul.

Flight jam 9.45 pagi dengan Air-Asia. Pada sebelah petang pada 11.7.08 kita orang melawat Sekolah Seni Sarawak-lawatan sambil belajar (pelajar muzik). Wow! Punyalah hebat sambutannya dan paling cute ialah mereka semua pelajar tingkatan 1 & 2. Dengan persembahan yang hebat menyambut kehadiran kami dari Melaka dan dimaklumkan the first school yang melawat sekolah ini! Tuan Pengetua telah menerangkan sistem pembelajaran di SS ini.Mulanya risau juga sebab tak dapat feed-back, bertalu2 try contact pada hari Khamis, tak dapat2, rupanya line telefon sekolah tu problem.

Mereka sebenarnya memang menunggu kehadiran kami semua! Kami adalah bawa cenderahati sebanyak 4 set saje, rupanya sekolah ni ada extra GPK Seni, kita manalah tahu kan, ingatkan same aje macam sekolah2 biasa.Tapi mereka terima juga seadanya! Ada GPK mengusik, yang tak dapat kena post! Tak lah sampai begitu, saje buat joke. Rupanya GPK Seni ialah emak penyanyi AF - Andeng!Emaknya pun pandai menyanyi, memang layak le jadi GPK Seni. Anyway tahniah untuk Sekolah Seni Sarawak.Budak2 muzik ni tahulah, dah jumpa macam2 semua nak try, nak balik sampai kena panggil!!!Nak jamming lama2 tak boleh, suntuk masa. Yang bestnya, masa minum petang, makan kuih Sarawak, apa nama lupa dah. Rasa manis2, agaknya kukus, warna kuning. Just try ok gak.Ada lagi, aku lupa dah. Di sini semua gambar2 yang berkenaan untuk kenangan semasa sepetang di Sekolah Seni.

0 comments: